As life goes on, where are we heading to?

Bi Taufiq wan Najah fil Imtihan.. Doakan..

Di kesempatan ini, saya memohon ribuan ampun dan maaf atas segala kelemahan diri ini. Saya akan menghadapi final exam IB, jadi saya memohon doa dari semua pembaca sekalian agar Allah permudahkan segala urusan saya dalam menjawab soalan-soalan yang bakal dihadapi nanti. Mohon agar Allah s.w.t. memberikan yang terbaik buat hamba yang lemah ini. Hamba yang lemah ini amat memerlukan doa-doa dari antum semua. 

“Rabbuna yassir wa la tu’assir”

[Allahumma najihna fi hazal imtihan wa fi dunia wal akhirah]

Doakan kecemerlangan saya dalam medan peperiksaan akhir IB (International Baccalaureate) May 2009 yang akan bermula pada 4 Mei – 22 Mei ini. Untuk, pengetahuan semua, final exam ini penting utk menentukan sama ada saya terpilih oleh Allah s.w.t utk melebarkan sayap ISLAM ke bumi asing atau pun tidak. Mohon Allah s.w.t. memberikan apa yang terbaik buat diri ini dan juga keputusan yang terbaik buat ummat Islam jua. Amin. Jazakumullah khairan kathira.

9 responses

  1. +fobia+

    kamu boleh buat.all the best.semoga DIA bersama kamu di kala senang+susah.tapi.kamu kena bersama DIA.

    May 4, 2009 at 7:16 PM

  2. +fobia+

    wahaha.exam.

    May 10, 2009 at 12:31 PM

  3. salam’alayk akhi…
    ingat lg ana??
    insyaAllah, smg dapat yg terbaik…

    bittaufiq wannajah….
    yg juga di ambang final exam… ^_^

    May 11, 2009 at 3:47 PM

  4. ibnzakaria

    wassalam.. wah, lama tak jumpa.. lama gak nak ingat.. tak tau lak nta dah ke poland.. patut la ana ade pengunjung dari poland.. pekabo skrg?

    Bi taufiq wan najjah aidhon.. =)

    May 12, 2009 at 12:06 AM

  5. salam ya akh!

    bittaufiq wannajah.buat betul-betul.
    yakinlah bhw Allah sentiasa brsamamu.

    ketahuilah,untuk mencapai najah yg suci..perjalanannya juga perlu suci. [takde kena-mengena sgt.skadar berkongsi kata2] hehe😀

    ok.selamat menghadapi exam.kepulangan kamu ditunggu.
    wsalam.

    May 16, 2009 at 10:20 AM

  6. +fobia+

    balik cepat.lalala.exam sampai bila?

    May 20, 2009 at 1:01 AM

  7. +fobia+

    wahaa.da nak balik.ngee.

    May 20, 2009 at 1:02 AM

  8. al-khawarizmi

    semoga berjaya…sekarang pemburuan dan perjuangan menggunakan pena ana baru bermula…doakan ana juga ye….

    May 21, 2009 at 3:59 PM

  9. apapun, tumpang ziarah. jika ada yang berminat dengan teori konspirasi, sejarah nusantara yang hilang, sufism, kebangkitan akhir zaman..sila lah ke nusanaga.blogspot.com

    harap salam ukhwah akan bertaut demi masa depan..sekian

    June 12, 2009 at 5:43 PM

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s